fredag 3 december 2010

Soft!

Så där nu har man påbörjat sin ledighet!!!!
Ska bli så skönt att få va ledig.....
Å sitter här å funderar på va jag ska hitta på denna vecka....
Så mye vet jag att jag ska knata i affärer å kolla på julklappar!!!
E väll lika bra att göra de i tid!!!!
Barna e de lätt att hitta på nåe te ju!!!
Men barnbarn å en vän ska ju ha nåe me ju!!
Å de e int så jäv... lätt ju!!!!
Men de löser sej säkert!!!!!!
Å just nu känner jag mej som om de vore lagom med pension....
Sliten å har ont både här å där..... Fasen e ju en g:a å sliten gubbe ju!!!!
I helgen(läs söndag) så må jag fixa avgas röret på den vita kråkan...
Å så förstår jag int varför vissa känslor ska dyka upp med jämna mellen rum????
Å de värsta e att dom kommer nu med kortare intervaller..... FAN!!!!!
Fattar int att sånt kan hänga med i 25 år..........
Men jag vägrar ge med mej.... Int en chans att vissa ska få rätt om mitt liv!!!!
Nej nu ska jag softa...
Så gott folk njut av fredags kvällen....
Kramizzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar