onsdag 15 december 2010

Onsdag kväll

Jaha nu sitter man i fika rummet på jobbet...
Kom hem från Arn land ikväll, då passa
jag på att spola av hytten på l-bilen...
Å fylla på div vätskor i den samma.....
Just far livet runt på en RÄKMACKA!!!!
Fan va skönt de känns kan jag lova......
Idag så ringde jag å spred lite glädje hos en vän....
Även jag kan ju va en snäll figur ibland ju!!!!
Jag vet ju hur JÄVLIGT sånt känns ju!!!
Denna vecka har varit soft så här långt ju....
Å i morrn så har jag 2 lossningar i Uppsala..
Sen hoppas jag att dom ska fixa min Baklyft....
Jag e ju faktiskt lite optimist ju.....
Å Proppen står på Scania i Örebro...;)
Må ju säga att de verkar flyta bra för åkeriet just nu!!!!!
Nej gott folk ni får ha en bra onsdags kväll!!!
Kramiz på er alla!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar