måndag 6 december 2010

Måndag

Jaha idag e de måndag!!!! Igår så var jag ut å for...
Proppen fixa avgasröret.. Å före de så var jag å
hälsa på en vän som jobbade....
Sen på kvällen så for jag förbi en vän å fika....
Idag så ska jag fara å Kolla in lite på julklappar..
Sen e jag bjuden på middag hos yngsta dotran....
Å så må jag fixa med kråkorna..
Ställa av den röda å försäkra den vita...
Mye nu ju!!!!
Men jag må då säga att luren har blitt väldigt tyst
när jag sluta de med envägs kommunikation....
Å så börjar min julafton få lite stolpar över va som ska hända...
Kan nog bli rätt så trevligt i år ändå.....
Men jag hinner nog ändra mej flera ggr innan jul iallafall....
Nej nu börjar magen kurra..E nog dax för frulle....
Så gott folk njut av livet för man vet aldrig när den tar slut!!!
Så ut å dansa på stadens gator å torg!!
Kramizzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar