lördag 18 februari 2012

tjitjing

Hejsan hoppsan Sitter här å avnjuter en kopp kaffe..
Har kollat mailen å varit in på Fb samt hunnit med å Twittra...
De ser ut å vara riktigt fint väder ute iallafall..
Så de blir nog att ta sej ut en sväng å njuta av vädret!
Veckan har förflutigt i arbetets tecken...
Synd bara att vädret vart lite si å så där..
Va å skulle lossa på en mack i V-ås...
Börja me å att jag fick skotta i 10 meter..
Observera att jag skulle lossa vid 17,30 tiden..
Å de snöa på natten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Sen när jag skulle dra pallen så bidde jag bjuden på en riktigt flygtur.
Bena bara försvann under mej.. Så i torsdags så var jag int
speciellt arbets sugen.... Men vakna ju i min arbetsplats ju..
Så de var bara att försöka göra de bästa..Man ack så ont å öm jag var över allt.
Men men men tur i oturen var de ju inget gick ju sönder ju!!!
Annars så har det int hänt så mye må jag ju säga....
Ibland så funderar jag på om mina telefoner e trasiga när det blir helg!
Dom blir så tysta då ju!!!! Undrar va de kan bero på???

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar