söndag 12 februari 2012

God morgon

Sitter å njuter av en kopp te med honung samt skön musik av Ozzy!
Har funderingar på om man int skulle ge sej ut å njuta av de undrbara vädret..
Ev så ska jag hjälpa en bekant med dennes bil....
Men vi har int sett om de blir av idag ju..
Men i morrn så börjar jag att jobba igen......
Bara hoppas att knät håller i 3 månader te....
Men jag ska beställa tid hos min husläkare så får vi se..
För jag har en massa frågor ang dittan å dattan.....
Så de kan ju va läge att börja bearbeta dom nu så kanske
man kan få lite hjälp lagom te våren eller för sommarn...
För då har jag ju ändå inget inbokat ju...
Igår em så for jag te en bekant å fika som jag int har
hälsat på på flera månader...
Bättre sent än aldrig ju.... Eller va man brukar säga...
Å så finns de faktiskt även 2 andre som jag int har hälsat på jätte länge..
Men de har int blitt att vi har ringt varandra heller tyvärr...
Men de e så de kan bli tyvärr....
Men jag måste ju säga att jag e en jäv... på att avskärma mej å ju....
Så de e ju int andres fel bara ju.....
Nej gott folk njut av livet för man vet aldrig när det tar slut.....
Så ut å dansa på stadens gator å torg i detta underbara väder..
Kramizzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar