söndag 8 januari 2012

Söndag

God morgon eller va man brukar säga så här dax på dan.
I förrgår så kom jag int ut ur bostaden alls..
Igår så tog jag mej i kragen å ringde mina vänner å fråga om dom bjöd på kaffe.
Å de gjorde dom...
Så de bidde fika å så hjälpte jag dom upp med en hylla..
Sen bidde de att vi for te den lokale flottpucks försäljaren
med andre ord så bidde skräpmat te middag...
Men de va väldigt länge sen jag käkade flott puck.
Så de gör nog int så mye antar jag....
Å igår kväll var de helt jäv.. omöjligt att somna..
Å i morse hade jag ju ställt kl för att int sova bort hela dan...
För i morrn så ska jag ju upp tidigt för då skramlar kl...
Ska ju börja min arbetsperiod nu....
Å på fredag så får man nog veta hur de blir med jobb
framöver för då e de mbl förhandlingar på facket!
Tydligen så ska Proppen vara med där.......
Så man får väll se fram emot med tillförsigt!!
Man e ju en g:a man så man har ju lång uppsägningstid...
Så skulle man bli arbetslös så blir man de lagom te hösten....
Vilket skit om så blir fallet så hade de vart skönare att bli de te sommarn ju..
Dessutom så hade de vart enklare att få påhugg som semvikare då ju!!
Men man ska int måla fan på väggen ännu.....
De blir som de blir iallafall ju....
Bara gilla läget som en vän hade uttryckt sej....
Nej nu ska de fixas frukost ....
Så gott folk njut av livet för man vet aldrig när det tar slut..
Så ut å dansa på stadens gator å torg!!!
Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar