tisdag 3 januari 2012

3/1-12

Halloj... Idag så ska de bli besök på FOLKTANDVÅRDEN...
Dom ska justera min brygga.... Hoppas dom lyckas fixa v-sidan..
Där sitter den å glappar å de e jäv.. irriterande...
Igår bidde de lunch i form av pizza. Å sen skjusade jag min vän te dennes jobb..
Själv så åkte jag förbi jobbet en sväng å kolla läget....
Sen vart de besök på Feltema.... Behövde nya torkarblad...
Å så gjorde jag ett besök på Muren.
De va evigheter sen jag var på besök där....
Sen mot kvällningen så halka jag in hos vännen som jobba....
Så skjusa jag hem min vän....
Tydligen så var de tåg inställda igår kväll såg jag senare...
Så lite snäll var man väll som tittade in å skjusade hehehehehe....
I förrgår så damp de ner 5 cm böttsnö, igår så regnade de bort...
Jäv.... skumt väder må jag ju säga.....
Men nu går vi ju mot ljusare tider iallafall ju.....
Nej nu frulle å göra sej klar för att fara te stan..
Så gott folk njut av livet för man vet aldrig när det tar slut..
Så ut å dansa på stadens gator å torg...
Kramizzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar