onsdag 24 november 2010

Örebro.

God kväll alla ni som gluttar in på min blogg..
Har int hänt så mye sen i måndags....
Igår for jag runt hemma omkring å lossa..
Sen va jag å hälsa på Anna på macken...
Prata med en bekant som jag int har pratat
me på en himmla massa månader....
Sen var jag förbi å hälsa på Martin som höll på
i garaget hos käcks..
Sen va de bara å åka te jobbet¨å lägga sej i Esmeralda..
Å i morse så vart de lite sov morgon..
Sen lasta jag på kvarn te Örebro å
i Rosersberg så lasta jag te Vara..
Skulle lossa i Örebro om jag bara var framme här te 14,30
De såg lovande ut enda tills jag närma mej Ekolskrog...
3 st Eu medborgare från Polen med sina 2 axliga
drag bilar knöt ihop sej så e 18 vart avstängd i över 1 timme...
Så nu vart de en väldigt tidig kväll suck..
Å så kom jag å tänka på att de e
9 år å 2 dar sen mor somna in för gott.. RIP..
Å i morrn bär de iväg mot Arn land...
kommer att bli besök i Töreboda,tidaholm,
Vara samt Hällekis va jag vet idag..
Så gott folk njut av livet för man vet aldrig när det tar slut..
Så ut å dansa på stadens gator å torg......
Kramizzzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar