måndag 1 november 2010

hoppsan 1500 besökare

Int trodde jag att de skulle bli så mången som besökte min sida.
Tackar ödmjukast!!!!
Jag ska besöka fabbo doktor i morrn i Nottingham..
Må få nya Imigran sprutor.....
Em idag har vart rätt så ok. Men nu börjar de spränga i skallen igen..
Undrar om de int e dax att börja använda dusch mössa så att int spånen sväller...
Å så letar jag efter min bort tappade motivation...
Fattar int har letat över allt men den e borta..Saknar den ju!!!
Om någon ser en vilse kommen motivation som irrar omkring skicka den till mej..
Nej nu ska jag nog göra mej en kopp te...Men har glömt att köpa honung fasen...
Så gott folk njut av livet för man vet aldrig när de tar slut!!!!
Så ut å dansa på stadens gator å torg!!!
Kramizz!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar