torsdag 14 oktober 2010

Torsdag

Sitter å funderar på om jag ska hitta på nåe idag..
Tydligen så behöver jag int jobba på söndag som de verkar just nu..
För Esmeralda e på väg mot Sveriges baksida just nu!!!
Skulle vara klock rent om de händer nåe oförosett i morrn..
För kommer int Proppen hem i morrn så blir de till å ta
45 timmars helg vila då ju!!!!
Han låter som en brum björn ang detta redan idag...
Men samtidigt så har husse dille på att skicka den som
avgick på söndagen till skaraborg på torsdagen....
Förr eller senare kommer de bli någon som måste ta helg vilan på annan ort...
Fast de flesta skulle väll skita i sånt....
Men int jag..Jag annser att de int e värt att riskera höga böter...
Bara för att komma hem....
Fast på mitt jobb e de mången som säger en sak
men sen när de kommer till kritan...
Chaufförer brukar säga att åkare int drar åt samma håll..
Sen när drar vi chaufförer åt samma håll??????
Int på detta åkeri iallafall...
De flesta kör sitt race för sej själv.......
Nej nu e de nog dax för en dusch tror jag..
Njut av den vackra höst dagen gott folk..
Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar