lördag 2 oktober 2010

NAUTI JA ELÄ!

halloj... Har int blitt mye plitat på denna sida denna vecka...
Jag har bara jobbat som vanligt..1 resa gbg 1 resa Arnland...
Å idag så va jag en sväng förbi jobbet å gjorde en omlastning..
Kände int för de när jag kom hem igår kväll...
Sen bar de iväg till en god vän..
Å där vart man bjuden på middag...
Tackar å bugar ödmjukast.. Anna Maria....
Så nu sitter jag å softar hemma....
Ev imorrn så kan jag få se mitt barnbarn....
Bättre sent än aldrig ju....................................................................
Nu e de positivt tänkande som gäller våren e här om 6 månader.....
En annan sak som jag har följt med intresse är allt som skriv
om att SD är invalda i kammarn....
Fattar int folk att de e bara gilla läget.....Kallas demokrati..
Observera att de e fler som har röstat på brunskjorterna än på V
tex.... Fattar int folk de enda dom kan göra e att se till att deras politiker
Kommer igen nästa val å har nåe att erbjuda dom som rösta på SD.....
Jag Röstade int på Sd även om folk skulle kunna tro det....
De är så där att de e för mången brunskjorta i den parti styrelsen....
Å NAZISM å nåe som jag tar stort AVSTÅND ifrån.............
Men som sagt dom e valda i demokratiska val tänk på de ni som gnäller...
Ohly gjorde bort sej på val natten tycker jag..
Snacka om att gå ner i sandlåde nivå....
Han kanske int bryr sej om demokratiska val..
Tänker på V förflutna.. int vart varken Stalin eller marx valda i demokratiska val...
De vart ju Hitler!!!!!
Så summan av kardemumman e att våra så kallade rumsrena politiker
borde kanske börja lyssna på folk å inte leva i sina glasblåsor....
Oj va djup detta vart nu då..
Nej gott folk passa på å njut av lördags kvällen..
Kramizzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar