torsdag 1 juli 2010

Morgon..

idag så slog man upp sina blå vid 05,35...........................
E ju ledig ju!!!!!!!!!!!!!!! Å inget står på agendan............
Ska förbi Jarmo med papperna på forden...
Ska åka förbi Krister med ciggen me har jag tänkt mej....
Ev så ska jag till jobbet å pillra på bromsar.... Men de åter
stå att se om så blir fallet.....
i morrn så e de dax för mini semestern soft ju!!!!
Ska bli skönt att komma ifrån allt ett tag ju!!!
Igår vart pool trallen klar..Fast ett tag så undra jag
om de skulle gå å göra nåe....
De passera ett riktigt stort åsk väder.....
Åska hagel å driv is eller nåe sånt....
Å nu e g:a bostaden besiktad å klar....
Så nu e de bara att njuta av dom sista dagarna på
semestern....... SKÖNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
Mulen dag verkar de bli idag.....
Skit desamma så länge jag slipper snö å minus grader så e jag nöjd.......
Nej gott folk njut av dagen å va rädd om er..
Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar