lördag 26 juni 2010

Super trevligt.

Midsommarn var super trevlig....
For till g:a bostaden igår å börja
putsa fönster samt å packa de sista....
Sen skulle jag till mina vänner Anna&Fredrik..
På en kopp kaffe.... Så där vart
man bjuden på midsommar grillat....
Super trevligt.. Sen när jag kom hem så körde
grannen in huvudet å fråga om jag int
skulle komma upp på en fika....
Dom hade lite grannar på besök
så de vart mye skratt å tokerier....
Å rätt som de va så va kl skrället 03,00..
Så jag fick en kanon trevlig midsommar i år....
Vakna vid 08.30 idag å kunde int somna om....
Så strax så blir de frulle.....
Sen funderar jag på Tierp....
Måste nog börja städa iallafall....
För dagarna kommer att gå fort känner jag på mej...
Å så har man semester denna vecka..
Men ska int njuta av de förens på onsdag...
För då har jag lämnat ifrån mej g:a bostaden....
Så då ska de softas....
Ni får hade så gott där ute gott folk....
Kan nog bli lite regn idag.....
Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar