lördag 19 juni 2010

Lördag..

Så nu har den värsta värken gått över....
Varför just nu???
Har lyckats packa lite ändå......
Men va tvyngen åatt kräkas en sväng
mellan packnigen....
Har lyckats tömma 3 garderober iallafall.
Å så har jag tänkt mej att kasta en massa bra ha saker.....
HAHA man kan ju int spara på allt ju.....
Ska gå kolla på mina kläder me..
Sånt som man int använder kan man ju slänga ju!!!
Med andra ord så behöver jag 1par jeans å ett pat mys byxor...
90% av mitt liv går jag ju i arbetskläder ju asg...
Å så ska jag fara in till stan en sväng....
Samtidigt så ska jag hjälpa en väns gubbe å kolla på
2 st bilar, Han kan tydligen inget om bilar!!!!
Sen e de bara att fara hem till sitt packande.....
Om 1,5 vecka ska de va tomt å städat här ju...
Nej nu e de en dusch som gäller....
Ha en underbar dag i solen gott folk..
Kramiz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar