fredag 23 mars 2012

Jupp sa plupp

Hejsan å hoppsan.. Va ett tag sen jag plita ner nåe här..
Har int vart nåe att skriva om tycker jag...
Denna vecka så har de vart riktigt vår väder...
Jag har i stort sett bara jobbat dessa 3 veckor som vart...
Men idag så gick jag på ledighet!!
Så i morrn bär de iväg norrut med en väldans fart!!!
Förra veckan så va jag en sväng te Långshyttan å hälsade på...
Bidde mat å fika samt kort spel.... Va riktigt trevligt må jag ju säga.
Idag så svängde jag förbi yngsta dotran...
Å råkade komma precis lagom te middagen....
Stek e aldrig fel kan jag ju säga med gott samvete....
Å i onsdags så va de rotmos å fläskkorv som dagens på Ugglan...
Tyvärr så får man de int så ofta ju..Him,melskt gott ju!
Å så har jag kollat in bostads marknaden lite granna..
Å denna vecka tänkte jag ev kolla in arbetsmarknaden lite...
Men finns ingen anledning att stressa ju e långt te 20/5 ju!!!
Nej nu ska de njutas av soffan en sväng..
Så gott folk passa på å njut av livet för man vet ju aldrig när den tar slut!
så ut å dansa på stadens gator å torg!!!
Kramizzzzzzzzzzzz

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar